Humörsvängd

0kommentarer

Har haft riktigt jobbiga humörsvängningar hela dagen. Ångesten knackar på och jag funderar över vad det kan bero på. Bestämmer mig för att slänga ett öga på min kalender och hittar där svaret. Ägglossning. Oh the joy of having a uterus! (Notera sarkasmen)
 
Imorgon ska jag till Arbetsförnedringen och ha ett litet möte med min handläggare. Sedan tänkte jag ta mig till min eventuellt framtida arbetsträningsplats. Får se hur det känns där och då. Just nu vill jag inte alls ta mig an något form av ansvar, men jag vet att imorgon är en ny dag och då kan jag faktiskt tycka att det inte alls är något större problem att ta sig till Stockholm.
 
Jag lär mig att mer och mer förstå mig själv och faktiskt acceptera att jag inte alltid kan göra det jag planerat. Undviker därför till största möjliga mån att planera in saker. Det känns bra måste jag säga. Liksom, jag är inte som alla andra och det är helt okej.
 
Nu ska jag måla färdigt naglarna och se fram emot fredag och lördag då jag får träffa de bästa människorna som finns! ♥
livet i ett nötskal,

Kommentera

Publiceras ej